Saturday, November 29, 2008

Good Morning Love

ASSALAMMUALAIKUM

Sekian lama aku tidak menghabiskan hujung mingguku di luar. Pelawaan temanku aku terima dengan senang hati. Maklumlah dah lama aku tak jumpa ‘adik’ aku ni. Walaupun setiap kali keluar mesti orang ingat dia kakak aku yang adik.Heheh... jangan marah aa Lin.

Mula-mula masing-masing tak tahu nak pergi mana sebab boleh dikatakan kitorang ni spontaneous,x plan apa-apa pun. Lastly, both of us decided to watch movie. Erm...the problem is what kind of movie that we are going to watch? Dalam kepala otak aku memang tak ada yang lain selain Madagascar 2. Tapi kawan aku dah tengok,so we just simply choose this title yang agak ‘taboo’ kat telinga aku:

SELAMAT PAGI CINTA


Mula-mula tu macam...erk...cerita ni ke? Tapi dah cerita lain pun start lambat,belasah je la. Nasib baikla si Amani tu comel. Tapi cerita tu buat aku sedih jugak. Maybe because of my situation right now so i’m being a little ‘jiwang karat’. Namun part paling tak hengat buat aku ketawa masa Amani tersalah buka pintu kereta. Dia ingatkan tu kereta Que Haidar. Rupanya mamat tu bawa vespa jek. Kesiannn...Part Amani kekok nak naik vespa pun lawak giler. Adoi! Kira okeyla cerita tu walaupun tak puas hati sikit ending cerita kisah Fazura dan Pierre. Air mata aku nak gugur jugak tapi tahan. Malu kat orang. Hahaha !

Habis cerita singgah kat Secret Recipe. Bertukar-tukar cerita. Apa lagi cerita cintaku la. Lama jugak melepak sampai nak dekat pukul 7. Dah lama tak bersua muka kan. Dia pun dah ada couple dan reveal from her story she is so happy with that guy. Okeyla tu. Me? Hurm.. kalau ada,adalah. Kalau takde,nak buat macam mana. Itu kan kerja Tuhan. Even people keep on blaming and accusing me but I know one fine day my life will change somehow. I’ll find one.

Sempat juga aku ‘grab’ satu novel yang memang dah lama aku nak. Tunas-hlovate. Dah lama tak layan novel ek. Belasah aje.

1 comment:

admin said...

amani is damn cute~