Wednesday, October 29, 2008

Work till death

Assalamualaikum...Uhuk!Amboi,dah banyak sawang kat sini.Dah lama tak 'cuci'.Hidup aku kali ni rasa berlalu begitu pantas.Kenapa?Sebab terlalu banyak urusan yang perlu diselesaikan dalam satu-satu masa.Mungkin bagi orang lain job aku ni nampak mudah agaknya.Tapi bagi aku yang baru ni,sangatla membebankan dan mencabar seluruh kudrat aku.Mana taknya,balik je rumah yang aku ingat...tilam aku.Tanggungjawab aku sekarang makin berat.Mjurlah aku ni belum kahwin,kalau tak tak tau apa akan jadi dengan rumahtangga aku ek.Hahahha.

Mungkin ini terbaik untuk aku kot sebab bila dah sibuk,aku tak adalah terlalu diladeni perasaan yang bukan-bukan.Walaupun kadang-kadang singgah tapi aku dah boleh mengawal.Apa pun aku harap hidup aku ni akan terus diwarnai warna-warna keriangan dan kalau disimbah warna kepahitan sekalipun aku mampu mengatasinya dengan baik.

Buat teman-teman aku yang dah lama aku x contact,sejuta kemaafan aku pohon.Mungkin lepas dah reda sedikit segalanya, aku akan kembali.

Adios.

No comments: